Cs Go Viewmodel Kodları

CS:GO Viewmodel Kodları

CS:GO’da, oyuncuların silahlarını ve ellerini nasıl gördüklerini kontrol etmek için kullanılabilen bir dizi viewmodel komutu bulunur. Bu komutlar, oyuncuların silahlarını daha yakın veya daha uzak bir mesafeden görmelerini, silahlarının konumunu ve açısını değiştirmelerini ve hatta silahlarının görünümünü tamamen değiştirmesini sağlar.

Temel Viewmodel Komutları

  • viewmodel_fov: Bu komut, oyuncunun silahının görüş alanını (FOV) kontrol eder. Daha yüksek bir FOV değeri, oyuncunun silahını daha geniş bir açıdan görmesini sağlar.
  • viewmodel_offset_x: Bu komut, oyuncunun silahının yatay konumunu kontrol eder. Pozitif bir değer, silahı sağa doğru hareket ettirirken, negatif bir değer silahı sola doğru hareket ettirir.
  • viewmodel_offset_y: Bu komut, oyuncunun silahının dikey konumunu kontrol eder. Pozitif bir değer, silahı yukarı doğru hareket ettirirken, negatif bir değer silahı aşağı doğru hareket ettirir.
  • viewmodel_offset_z: Bu komut, oyuncunun silahının derinlik konumunu kontrol eder. Pozitif bir değer, silahı oyuncuya doğru hareket ettirirken, negatif bir değer silahı oyuncudan uzaklaştırır.
  • viewmodel_presetpos: Bu komut, oyuncunun silahının önceden ayarlanmış bir konuma sıfırlanmasını sağlar. 0 değeri, silahı varsayılan konumuna sıfırlar. 1 değeri, silahı sağ el için optimize edilmiş bir konuma sıfırlar. 2 değeri, silahı sol el için optimize edilmiş bir konuma sıfırlar.

Gelişmiş Viewmodel Komutları

  • viewmodel_recoil: Bu komut, oyuncunun silahının geri tepmesini kontrol eder. 0 değeri, silahın geri tepmesini tamamen devre dışı bırakır. 1 değeri, silahın geri tepmesini varsayılan seviyeye ayarlar. 2 değeri, silahın geri tepmesini iki katına çıkarır.
  • viewmodel_bob: Bu komut, oyuncunun silahının hareketini kontrol eder. 0 değeri, silahın hareketini tamamen devre dışı bırakır. 1 değeri, silahın hareketini varsayılan seviyeye ayarlar. 2 değeri, silahın hareketini iki katına çıkarır.
  • viewmodel_sway: Bu komut, oyuncunun silahının sallanmasını kontrol eder. 0 değeri, silahın sallanmasını tamamen devre dışı bırakır. 1 değeri, silahın sallanmasını varsayılan seviyeye ayarlar. 2 değeri, silahın sallanmasını iki katına çıkarır.
  • viewmodel_lean: Bu komut, oyuncunun silahının eğilmesini kontrol eder. 0 değeri, silahın eğilmesini tamamen devre dışı bırakır. 1 değeri, silahın eğilmesini varsayılan seviyeye ayarlar. 2 değeri, silahın eğilmesini iki katına çıkarır.

Viewmodel Kodlarını Kullanma

Viewmodel kodlarını kullanmak için, öncelikle CS:GO’nun konsolunu açmanız gerekir. Bunu, “~” tuşuna basarak yapabilirsiniz. Konsol açıldıktan sonra, istediğiniz viewmodel komutunu yazıp “Enter” tuşuna basabilirsiniz.

Örneğin, silahınızın görüş alanını artırmak için şu komutu kullanabilirsiniz:

viewmodel_fov 90

Silahınızın yatay konumunu sağa doğru hareket ettirmek için şu komutu kullanabilirsiniz:

viewmodel_offset_x 5

Silahınızın dikey konumunu yukarı doğru hareket ettirmek için şu komutu kullanabilirsiniz:

viewmodel_offset_y 5

Silahınızın derinlik konumunu oyuncuya doğru hareket ettirmek için şu komutu kullanabilirsiniz:

viewmodel_offset_z -5

Silahınızın geri tepmesini tamamen devre dışı bırakmak için şu komutu kullanabilirsiniz:

viewmodel_recoil 0

Silahınızın hareketini tamamen devre dışı bırakmak için şu komutu kullanabilirsiniz:

viewmodel_bob 0

Silahınızın sallanmasını tamamen devre dışı bırakmak için şu komutu kullanabilirsiniz:

viewmodel_sway 0

Silahınızın eğilmesini tamamen devre dışı bırakmak için şu komutu kullanabilirsiniz:

viewmodel_lean 0

Faydalı Siteler ve Dosyalar


Yayımlandı

kategorisi